Wednesday, July 14, 2010

GKB

Siapa ni?.....Jeng3x
Siapa ni?.....Jeng3x
Siapa ni? Jeng3x....
                                                   HUBUNGI SAYA UNTUK BUTIRAN LANJUT.....

10 comments:

mohdandmeriam said...

salam ju..hehe orang2 kuat GKB ni pemalulah..maam mana nak kenal kalau tak dapat tenguk wajah kan..salam untuk mereka tu

afeezz said...

salam mama : apasal semua gmbr tgh makan? depa ni takde xtvt laen ker?

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju


alhamdulillah
syukur
kalau semua dah ada pasangan!!!!!!

Wassalam

sonata anak kancil said...

macam kenal aje ni....tak usah sorok2lah...sekilas ikan di air tau jantan betinanya !!! ya beda bedu...
teka - teka sape tu...

Azima said...

Salam Mama...

Jeng3X...hahahah
Betul ckp Kak Sonata tu,x yah sorok2...dah tau dah :-)

Mama...kalau dpt teka dgn betul,nanti kena blanje yer..heheh

Kak T,
H...s,
S..M.,
dan si teruna tu...tak lain tak bukan..,yg dok komen pasal makan kat atas tu!!!!

Betulkan Mama???heheheh

Wassalam

Ayah Zain said...

salam mama ju

bertemu kembali yer. meriah sakan nampa majlis tuh

boxhousestudio said...

mama ju

suka suka suka ...ha ha ha

SiNoMoSa said...

salam mama,

GKB tue pe? Siapa depa tuh? Mcmana nk join GKB tu?
Betul laa Afeezz depa nie asyik makan je eks ish3 patut laa kiut miut haha

taj said...

Salam,


aik....sapa depa nih...main2 tutup muka lak...
apalah depa...berpasang-pasang...biar benar???
GKB...camne join ek?

مسافر_اسلام said...

Salam mama, apa kabar?
Ai...jawapanya senang je...tgk siapa yang komen pelik semacam je..tu la oeg dia. Kalau baca comen dari atas sampai bawah ini, dah boleh agak siapa geng2 GKB.
hehehehe
Wasalam