Thursday, July 15, 2010

DUTA PDKM

Seronoknya PDKM ada duta. Kami terhibur dangan berita-berita yang dibawanya dari seluruh dunia. Beliau tidak jemu-jemu menulis. Beliau menulis dengan teliti sekali. Kami dapat rasa seolah-olah kami berada ditempat yang beliau lawati. Infonya sangat padat! Kami juga menikmati gambar-gambar cantik yang dirakam.

Beliau berjalan ke serata dunia. Baru-baru ni beliau ke Afrika Selatan sempena bola...Nampaknya kami bukan sahaja mendapat maklumat tentang perlawanan bola, apa-apa yang ada di Afrika semuanya cuba ditonjolkan.Kami melihat beliau menaiki kuda, membuat lawatan ke zoo dan melihat gelagat manusia-manusia di sana.....

Lupakan seketika jejaka tu.....saya nak tunjuk kereta Pak DUTA tu....
Memanglah tulisan beliau amat menarik... Selain dari kisah-kisah pengembaraan beliau juga banyak memberi tip-tip perniagaan. Beliau seorang ahli perniagaan berjaya.

Moga beliau terus berjaya dalam hidup.Terimakasih banyak-banyak kerana kesudian berkongsi maklumat.
Moga kita dapat bertemu satu hari nanti.

11 comments:

Ummi Humaira said...

salam kak Ju...

kalau yg ummi faham dr cerita kak Ju , nama duta tu berlawanan dgn warna wajahnya tu kaaaaan.????

ainhany said...

salam mama..

cayalah pak itam!!! tahniah!!
Cmne...dgn mama zainab ?? DUTA dari Glosslow dan sewaktu dgnnya..
CL...sesuai sgt keter tu ...kalis peluru tau...!

support@safiudin.com said...

Salam Mama Ju,

Siapa Duta tu?

kenapa bertopeng pulak? rahsia?

eeemmmmmm, ada gaya tarikan lah CL dengan kereta tu .. sesuai.

boxhousestudio said...

salam mama ju

BHS kat sini dah gelak-gelak dengan paparan kali ini...mama ju ni best la...apa pun hapi tengok depa bertiga ni....mmm...

mohdandmeriam said...

salam ju..kakyam pun nak jadi pembaca blog pak hitam jugalah ..tak pernah kerumahnya..rumah cl hari2 dua tiga kali singgah..teruja tenguk gambar2 di mekah ..

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju


saya selalu nantikan n3 pak itam tu


Wassalam

sonata anak kancil said...

suka baca N3 duta2 kita kan...sila ambik award kat AGK yer...

مسافر_اسلام said...

Salam mama ju, Pak itam di blog mama....terharu bila dia baca nanti.

Ku Din said...

Salam mama Ju,

Saya berbangga mengenali orang yang hebat-hebat yang Mama Ju perkenalkan satu persatu dalam blog mama.

Ayah Zain said...

salam mama ju,

terima kasih kepada mama yang promote blog ahli2 PDKM nih.

rezeki said...

salam mama ju

anak sapalah pakai topeng tu hehehe

kami hanya manusia biasa je yang menumpang kasih dan hidup di bumi Allah

menulis dan bercerita sekadar berkongsi cerita dan idea dan diharapkan dapat memberikan manafaat kepada semua

kita semua bersyukur akan segala nikmat yg Allah limpahkan tak kira yang baik atau sebaliknya

tk mama ju
saya hanya insan biasa