Saturday, July 17, 2010

KESEJAHTERAAN BUAT AYAH ZAIN

Hari ini Sabtu 17 hb Julai 2010 . Hari ni hari lahir  seorang teman yang popular dengan panggilan Ayah Zain....SELAMAT HARI LAHIR.
Moga sejahtera  dan cemerlang dalam hidup. Bahagia bersama Puan Rohaya dan anak-anak. Berbahagialah hendaknya Ayah Zain di dunia dan akhirat.Amin.
Saya rasa amat terharu kerana kesudian beliau datang ke rumah ibu saya di kampung. Ibu saya mengadakan majlis sempena kepergiannya ke Mekah bulan Mac lalu. Gambar di atas tu diambl oleh Ayah Zain. Gambar ibu dan suami saya.Terimakasih Ayah Zain.
Terimakasih juga kerana sudi menelefon dan menjemput saya ke majlis di Rawang....

8 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Mama Ju

sama sama kita doakan kebahagian AZ dan keluarga di dunia dan di Akhirat
amin

Wassalam

rezeki said...

salam

amin

semoga az dan kita semua sentiasa dirahmati Allah

sinomosa said...

Salam Mama Ju,

Happy Birthday buat AZ,
May Allah bless him now and forever.

afeezz said...

salam mama ju : happy birthday ayah zain, semoga dikurniakan kesihatan dan diberkati Allah sentiasa

Kak Sidah said...

salam mamaju,

Selamat Hari Lahir AZ..semoga hidup diberkati aminn...

KAMATO said...

moga AZ terus dikurnikan dan kesihatan

Azima said...

Salam Mama,

Happy Birthday buat AZ..
Semoga panjang umur,murah rezeki dan hidup diberkati Allah SWT..dunia dan akhirat.

Wassalam

kak su said...

Salam mama ju

Birthday man dah sampai umah saya.
brsama Pn Rohaya, mesra orangnya.

Alhamdulillah, moga mama ju pun akan menyusul ya...

Tak dapat gi Rawang sama sebab anak dara saya yg kecil ada balik, nak melayan dia lah pulak...nanti merajuk...sian dia...


Wasalam.