Tuesday, July 13, 2010

CHE PIT DAN NURMASLINDA

Belum lama pun saya mengenali Nurmaslinda. Saya dapat rasa beliau seorang yang peramah...
Che Pit dah lama saya kenal...kawan-kawan PDKM semua mengenalinya....

Satu hari sedang Che Pit (presiden GKB) berbual-bual dengan Nurmaslinda juga Sinomosa(Setiuasaha GKB)...saya ikut sama membincangkan satu isu......tiba-tiba terkeluar pasal Rengit! Dari cerita Rengit inilah baru saya tahu Nurmaslinda yang jauh di Terengganu tu saudara saya.! Alhamdulillah...Tak sangka betul....Harapnya Raya ni saya dan Nurmaslinda dapat bertemu di kampung.Insyaallah....

Terimakasih kepada Che Pit yang menemukan saya dengan Linda.

Moga Nurmaslinda bahagia.
Moga Che Pit bahagia.

Tapi awas jangan salah sangka....

10 comments:

Ummi Humaira said...

salam kak Ju....

ada rahsia antara rahsia kaaaaaa?

haaa CP jawap sekarang

afeezz said...

salam mama ju : tgk tajuk entry, ingatkan mereka telah di'ehem3'kan. haha

DARUL NAIM TRAVEL AND TOUR'S SDN.BHD said...

salam
mama sayang

mudahan2 kedua2 bahagia..

مسافر_اسلام said...

Salam mama, ini ada plad baru ye....nak bahgia ke...atau nak bahagiakan org lain ini.

rezeki said...

salam mama ju

tu yang nama jodoh , pertemuan di tangan Allah

siapa sangka kan ,
mcm mama ju jumpa nurmaslinda

SiNoMoSa said...

salam mama ju,

aik betul ke si sinomosa tue setiausaha GKB? uiks apsal sy tatau hihi..

LiNda said...

alahaiiii...

rasa terharu . sob..sob..

Mama, saya pun ada buat n3 utk ini .. Silakan ke blog saya ... tkasih .

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju

moga moga tidak salah sangka
he he

Wassalam

azlina said...

salam mama...

sayang mama..kerana sentiasa memberi nasihat dan dorongan di waktu suka dan duka..

mohdandmeriam said...

slam ju..alhamdulillah ju dapat berjumpa dgn saudara..tulah hkmahnya berblog ni..selain mendapat ramai kawan maya dapat menambah ilmu ..cik yam rasa bertuah ju salah seorang kenalan cik yam..