Monday, February 1, 2010

BUTIK ROSE COLLECTION DAN MY MOM CHICKEN RICE

Isnin 1hb Februari 2010 hari Wilayah, saya dan Puan Asmah ke Butik Rose Collection di Keramat. Tuanpunya butik akan menelefon Pn Asmah kalau colletion terbaru tiba dari Indonesia. Pakaian di sini menarik...Harga berpatutan ...

Kami ke TESCO Ampang . Makan di kedai Linda Onn

Kedai tu special menjual nasi ayam dll. Tapi nasi ayam yang dihidangkan saya rasa kurang menarik...macam ada yang kurang...Kami pesan juga mee rebus dan moccachino...
Kami pesan hot white coffe..pelayan kata dah habis...macam mana hari isnin dah habis stok?


6 comments:

CM said...

salam mamaju


ramai yg kata nasi ayam kat situ `biasa-biasa ajer...may be kak ju buat lg sedappp

azlina said...

salam mama ju...
senoroknya dapat shopping sambil makan2 alhamdulillah..
btw selamat ulangtahun untuk hubby dan anak2 kak ju..semuga tahun ini beroleh lebih keberkatan dankebahagiaan..insyaallah

sonata anak kancil said...

buat malu company aje....stok dah habis...tokeh besar cek la apa yang dah habis

Che' Pit said...

mama, CP pun rasa nasi ayam situ biasa jer..
nanti mama buat panggillah CP makan ngeh ngeh ngeh

ummi humaira said...

salam mama ju...

bestnya dpt jalan2 cuti begini, opss lupa, kami dok di Selangor mana lak cutinya...

teringin nk makan nasi ayam mama ju masak gak ,jgn ler panggil CP sorg jer .tak aci la , he he he

rezeki said...

salam mama ju

itulah sayangnya pengusaha/peniaga bumiputera apabila reputasi tercalar dek tak manjaga kualiti , mmg nampk "plain" je dan tidak menarik