Sunday, January 31, 2010

SELAMAT HARI LAHIR

Ahad...Kami ke Restoran Chempaka Rimba di Bangi. Istimewanya di sini kami boleh duduk makan bersimpuh sambil makan steak!
SELAMAT HARI LAHIR UNTUK Tuan Hj Adnan, Md.Na.bil dan Fatimah Ulfah.Moga sentiasa dirahmati Allah.
Mereka semua memilih chicken steak dan fish n chip.
Saya memilih nasi paprik...tapi pedas sangat...!



Moga bahagia anak-anakku.

7 comments:

Che' Pit said...

salam mama
mcm menarik gak restoran ni..
ada masa nanti leh try cari n test

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam Mamaju,

Seronok tengok mama dan anak-anak. Bila anak-anak dah besar, kadang-kadang kita rasa satu kehilangan. Tiada lagi bangun malam inginkan pelukan hangat dr kita, tiada lagi rengekan inginkan sebotol susu. Rindu ....

sofia said...

waa....bestnyer....boleh try nanti...
farah nampak matang plak pkai shawl..hihi =)

مسافر_اسلام said...

Salam mama..MI tak tau kat mane pun tempat ini, bangi tahu, kalau pergi takut sesat je...sungguh sedap juadah makan di situ kan.
eeemmmmm...biasa la..org duduk pedalaman tak kan merasa benda2 mcm ini. Bukan tak akan, cuma sukar utk merasanya.
Seronok dpt bloger ini, dpt lihat pun dah kenyang.
Syukran mama ju, insyallah kita bersua lagi.
salam

adilah said...

Salam..
rindu nk makan gather 1 family lepas tgk gambar..
tak sabar nak balik..
Farah dah nampak lain sekarang..hehe(^_^)

rezeki said...

salam mama ju

selamat hari lahir buat mereka

sedap tak nasi paprik tu

ummi humaira said...

salam mama ju ...
selamat ulangtahun hari lahir buat mereka dr ummihumaira...

dah besar2 anak2 mama ju , seronokkan anak2 boleh dibuat rakan berbual dah.. ummi ni masih melayan kerenah meghap depa lagi...