Wednesday, January 13, 2010

AYAHANDA DAN TUAN SPEAKER

Gambar ini saya dedikasikan untuk ayahanda dan Tuan Speaker VVIP...
Tengok ayahanda tu siap dengan setiausaha sulit lagi...Macam tengah tengok projekkan?
Gambar ni saya suka sangat...bernyawa dan ada cerita.
Maaf CL, saya copy gambar ni..
Oh,lupa pulak nak tegur jurugambar dari ulu Tiram tu..Hai..smart nampak!

Kedua-dua VVIP tu saya perhatikan amatlah berbudi bahasa,suaranya lembut dan perlahan,bercakap sepatah sepatah.Pepatah kata pijak semut pun tak mati....
Moga mereka berdoa berbahagia dan sentiasa dalam rahmat Allah!Amin.

*Maaf,gambar Dato' Imran tiada....

8 comments:

ummi humaira said...

salam mama ju ..
kalu mama ju nk cari , kalau2 ada gmbr yg tertinggal pergi kesini,blog bersawang hubby ummi.

http://prahmat.blogspot.com/

nOOrsha said...

salam kenal mama ju...
thanx sudi sggah blog kite yg x sepertinye itew.. :)

مسافر_اسلام said...

Salam ziarah, di waktu petang yang redup, dibawah pohon usang diatas pangkin titian ilham anakda musafir.

Tak sangka ada yang menyebut nama ana. Walaupun terlalu muda dan mungkin dikalangan bongsu...tetap ada yang perhatikan ya.

Maaaf tak sempat nak bertegur sapa, insyallah akan ketemu kita di satu masa nanti.

Oh ya...baik kenalkan diri terus ya..

Nama:Ambri
Umur:2*thn
Kerja:Kerajaan
Satus:Bujang
Pelajaran:Dalam proses pembelajaran (Sambung buat PJJ)

Ana selalu online sebelum subuh dan sebelum terbit fajar mentari.

Boleh baca kisah hidup fajarsubuh sang Musafir_Islam.

Insyallah ketemu kita...

Doakan ana berjaya dlm pelajaran, dunia dan akhiran.

Jazakarallah
Syukran

KAMATO said...

saya pun suka tenguk foto ni, muka CL semacam je...

mama ju, said...

Terimakasih pada semua..Ummi,Noorsha.Musafir is dan KAMATO...

indahhouse said...

salam ziarah mamaju,
Tima kasih ya kak, mengalu-alukan kita. :)

awan berarak mengusir lalu,
angin sepoi bahasa bercantum,
Indah pertemuan musafir lalu,
kata berhias, senyum menguntum.

mama ju, said...

salam indah house

Terimakasih...nanti mama explore lagi...menarik..

مسافر_اسلام said...

sama-sama...ti mana2 MI mesti last coment.