Thursday, January 14, 2010

KELUARGA PDKM ( KHAS UNTUK 729 FOLLOWERS CL)

Nama dari atas..Hanis, mmj,shami2,ayahanda,datin asnija,wan roshaini,cikgu mas,Cik Li,Sonata(tepi sekali),Azrin,Umi Humairra,S,Che Pit,Sinomosa,Taq,Hj Yamin,siapa?,Atikah(tudung pink) ,Kak Shidah,siapa?,rozali,Rosli,Sharifuddin,Musaffir islam,Zainon dan suami.Maaf kalau salah nama.Ramai lagi yang hadir tapi tak ada gambar..
Gambar atas..tepi sekali bersongkok hitam baju colour2 tu KAMATO,
Duduk kat bawah tepi sekali baju jalur2 anak Ayahanda(?)
Songkok tinggi hitam- tengah ..mestilah Musaffir Islam!
Yang lain-lain maaf ya..


25 comments:

SiNoMoSa said...

Salam Mama Jue,

Pembetulan bukan Che Pet tapi Che' Pit hehe

Zie said...

Salam Mamaju & Salam Syima,

Saya dah kenal mamaju dan syima... tak jumpa lagi YB Ipoh - Umiazuddin. Rasanya dia paling tinggi tu kot, boleh jadi model jubah abaya gitu.. yang begambar tepi Kak Raihanah. tolong betulkan jika salah...

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

mamaju,

Datanglah blog peribadi wan bukan blog biz. ada cerita pasal mama. http://www.catatanperibadirusyaini.blogspot.com

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam Mamaju,

Rajin mama compiled sume gambar-gambar tu. Terima kasih daun keladi, kalau ada upload lagi ye!

zainon said...

Salam Mamaju,
Terima kasih le sbb nama saya termasuk dlm senarai.
Sehingga kini masih terasa kehangatan & kemeriahan perjumpaan kita ari tu.

مسافر_اسلام said...

Salam...ya Allah..nama ana pun ada ke..ana bukan org kenal pun.
Usah la ye..

Atikah said...

Salam Mamaju,

Wah... mama ju dok kenalkan sorang2... cayalahh...

مسافر_اسلام said...

Salam fajarsubuh,
kenalkan semua ya..hebat boleh kenal semua ya...

oh ya...selamat hari jumaat.

mama ju, said...

SiNoMoSa
Terimakasih mama dah buat pembetulan.nama Syima pun salah..apa maksud nama SiNo...tu..jumpa lagi

mama ju, said...

Zie,
Terimakasih.Rasanya bukanlah Zie, dengar2 org kata yg tinggi tu Tag..Umi Humaira tau..Umi satu lagi tu mama pun tak cam...

mama ju, said...

Anakanda Wan,
Terimakasih banyak2..jasa Wan 'mungkin' mama balas!

mama ju, said...

Puan Zainon,

Terimakasih,

Masih terasa kemesraan walau sekejap...cikgu mengajar kat mana?

mama ju, said...

Anakanda Atikah,

Terimakasih,mama tak de,tak jumpa gambar Atikah yg jelas....Buat le kat blog Atikah kenalkan lagi ahli2 kita...

mama ju, said...

Anakanda MI,

Terimakasih datang kat rumah mama.Mama dah tambah lagi kat gambat bawah tu..biar semua followers tau..jangan marah...

S said...

salam mama ju,

hebatlah mama ju ni. baru kenal bila tenung gambaq tu.

manzlie said...

salam mamaju..

gambar cikgu mas, az dan kak noor memag takleh di pamerkan...mungkin mamaju dah lupa kot..heheheh


waslam

mama ju, said...

Salam Tuan Haji...

Terimakasih atas ingatan..

Mama dah delete..tapi gambar kecik tu biar le!

Cik Fasihah said...

salam mama ju..
salam perkenalan buat mama...
mcm mna fasihah bley jumpa CL??
kebetulan aituh CL jumpa ijoi..Fasihah pun dptla bjumpa sekali..
Alhamdulillah dpt jgak jmpa CL..^_^
mama buat apa je skang?..

umiazuddin said...

Salaam Mama Ju,

Salam ziarah dan salam ukhuwwah saya hulurkan buat Mama di alam maya ini. Sayang kita tak sempat berkenalan di alam nyata tempoh hari. InsyaAllah kalau ada rezeki, berjumpa jua kita nanti.
Nak minta izin Mama untuk copy gambar2 kat sini, boleh ye? Gambar saya adaler juga terselit di sana-sini....banyak enterframe jer saya ni....hehe...mana Mama nak cam...ekeke...

tumpang lalu sat naa Mama,

Zie,
Model tinggi lampai tu kak Taj la...hehe.. saya idakler tinggi mana pun, tapi yang pasti, lebih tinggi daripada Wan la kan...hik..(Wan jangan mare arr). Usohler sesusah cari muka saya yang tak glamer tu..hehe... Awak tu haa, bila nak tonjolkan diri?!! Semua orang tertanya-tanya dah nih!... huhu

TQ Mama.

VpeaceV

mama ju, said...

Salam Umiazudin...

Alamak ini yg suspen...sana sini orang cari...dah baca AZ punya blog...dia kata picphobia!

Gambar2 tu ambillah..ada juga yg mama ciluk dr Abihanan..tapi dah mintak izin..

Jumpa lagi...

mama ju, said...

Anakanda Fasihah. Terimakasih masuk rumah mama.Insyaalah apa peluang kita boleh jumpa...hebat Fasihah boleh masuk dan berani ke Kelab org tua2 ni..

shami2 said...

salam mamaju..

Kenangan hari tersangat indahkan....sukar diungkapkan...maya jadi realiti...moga ukhwah kita kekal berpanjangan

CM said...

salam kak ju

i miss u,..kak ju seorang insan yg sangat menghargai persahabatan..

مسافر_اسلام said...

Salam, selamat pagi..trima kasih kenal kenalkan kepada sesiapa yang belum kenal.

ainhany said...

salam

mamaju pekhabar?

ooo sekalung tahniah utk mamaju
compilekan detik2 manis sepetang bersama...
best jugak tenguk aksi2 dari pelbagai sudut.
yang pastinya tak de yg kena sensor...hehe..

mamaju..salam ukhuwah... Maklumla selama ni ain suka baca komen jer dan sesekali baru tinggal tapak kt CL...rupa2nya mamaju ni topten top thinker( pinjam istilah dik syima ni) ...bolehla bisik2 cmne nak jadi topten jugak...hehee..