Sunday, December 28, 2014

BUTIK CALA QISYA DLL - SEKSYEN 7, SHAH ALAM

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Selawat dan Salam buat Junjungan Rasulullah SAW.

 Wahai Tuhan kami, ampunilah aku dan kedua ibu bapaku dan orang-orang yang beriman pada hari terjadinya hisab (hari kiamat). (Surah Ibrahim: 41)

Duhai teman-teman - untuk pembelian alat-alat kelengkapan persekolahan di salah satu penempatan di Gua Musang - nur azimah rofien . Akaun bank 153047874969.



Banyak betul butik anak-anak muda. Cala Qisya antara butik on line yang digemari.
Ni pun butik.

 Tuhanku, berikanlah kepadaku hikmah dan masukkanlah aku ke dalam golongan orang-orang yang saleh, dan jadikanlah aku buah tutur yang baik bagi orang-orang kemudian, dan jadikanlah aku termasuk orang-orang yang mewarisi syurga yang penuh kenikmatan, dan janganlah Engkau hinakan aku pada hari mereka dibangkitkan. (Surah Al-Syu’ara: 83-85 dan 87)


SEBARKAN SENYUM SEBARKAN SALAM
CINTA ALLAH CINTA RASULULLAH. 

1 comment: