Thursday, May 23, 2013

13 REJAB - MUHAMAD ALI AND TUMBLR


David Karp CEO Tumblr berusia 26 tahun.


Kemarin berita pembelian Tumblr ke Yahoo menjadi berita utama. Tumblr dibeli dengan harga USD 1.1 Bilion.




Anak-anak muda sukakan Tumblr.
Ni saya petik semua gambar Muhamad Ali  dari tumblr.
Khabarnya pengguna Tumblr marah dengan usaha Yahoo ini. 
Muhamad Ali dan Mike Tyson dalam siri dakwah.
Muhamad Ali dilahirkan pada 1942.



Teringat sewaktu beliau datang ke Malaysia, masa tu periksa, tapi dibatalkan gara-gara semua  nak tengok Muhamad Ali bertinju. Sudahnya semua menonton siaran langsung yang disiarkan di TV di ruang perhimpunan sekolah!



5 comments:

Kakzakie said...

Anak-anak pun dah ikut perkembang itu yg advance tapi macam kakak ni tak mengikuti perkembangan Kak Ju..

Daddy Ziyyad said...

Wow! Sempoi nya sekolah Mama Ju dulu....mesti guru besar pun masa tu peminat Mohammad Ali ..hihih

Dr Singa said...

tumblr saya dah bersawang...

Teena Tna said...

Tumblr tu mcm mana?

makcikkantin said...

Kaya kan budak tumblr ni......

mamaju, salam takziah atas perginya...ayah mamaju or ayah mertua?