Wednesday, April 24, 2013

MAHRAJAN

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.
'Sesungguhnya aku hadapkan muka dan diriku kepada Allah yang menciptakan langit dan bumi, sedang aku
tetap di atas dasar tauhid dan bukanlah aku daripada orang-orang yang mensyirikkan Allah ( dengan sesuatu yang lain)
(maksud ayat 79 surah al An'am)
Bersama Puan Pengetua.
Masa kami tiba kali kedua, budak-budak dah habis pertandingan, ni nak ke perbarisan untuk upacara penutup.
Saya dan suami sedang berjalan masuk. Amirah ada di KRS tu.
Hehe kalau dia tau kami baru tiba, mesti dia mare....
(kami ambil peluang masuk kedai buku Syabab di Bangi!..)

-
Kenapa sepatu bersepah di situ?.
Mahrajan kawad kaiki tapi macam-macam ada. Gerai jualanlah yang paling banyak. Majlis berlangsung selama tiga hari.
Amirah kata- semalam lagi dah habis duit! ( wah makan banyak ya?)
Gambar Raudatun Nur, antara taukeh gerai keropok lekor.

-
Saya suka tenguk budak F3 ni, bergaya dan nampak bersemangat betul. Memang sesuai dia jadi yang terbaik.


Bubble pun ada.
Di asrama, ada pameran  pengantin, 

Ada bilik pengantin yang dihias cantik, hantaran dan pelamin.





Peserta terbaik perempuan.

Puan Pengetua,

Pasukan kadet Polis- Pasukan terbaik Perempuan.

Alhamdulillah.

CINTA ALLAH CINTA RASULULLAH.

6 comments:

Dr Singa said...

hehhehheee...

berlambak kasut tepi jalan!!

azieazah said...

Wah segaknya depa Kak Ju...!

Daddy Ziyyad said...

Teringat zaman2 kena kawad kaki dulu....sakit kaki! panas berdenting kena kawad tengah padang! hahaha

makcikkantin said...

teringat masa masuk Ksatria kat UiTM dulu.....

Mck Tak dak anak skolah dah :)

Hjh Noralenna Abbas said...

Saya pernah pakai uniform seperti Pengetua masa berkhidmat dulu. Setiap hari Rabu, hari Kokur, mesti pakai, punya lah tak selesanya!

Kesuma Angsana said...

bagus sokong anak2 ni !