Friday, November 23, 2012

BERBASIKAL DI TAMAN BOTANI, PUTRAJAYA.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Jom beriadah di Taman Botani, Putrajaya.
Ini pemandangan cantik daripada tempat parkir.
Harga sewa basikal RM 2 sejam pada hari biasa dan RM 4 sejam pada hujung minggu.
Nak senang bawa basikal sendiri...
Saya syorkan jangan naik ikut laluan ini   Tinggi!

Kediaman Perdana Menteri.
Naik dari sini....dan turun ikut jalan tadi.

Sambil melihat-lihat pokok-pokok hutan di sini. Pokok Sepetir Daun Nipis ni tak pernah pun saya tau...
Ini Taman Arfika.
Bukit paling tinggi!
Alhamdulillah, kita sambung nanti.

-
Sebarkan salam dan semarakkan amal.

6 comments:

azieazah said...

Boleh tak kita buat gathering kat taman situ? Berkelah macam kat Tasik Cempaka dulu tu?

Marya Yusof said...

As salam mamaju,

Awesome... berbasikal menyihatkan badan... saya pun tak pasti masih boleh berbasikal ke tak lagi ni...hikhikhik... dulu merempit naik moto lepas je...hehhee

Kak Izan said...

mama ju... kalau nak gi putra jaya dan nak berbasikal.. kat mana kita kena tuju yer :D

afeezz said...

assalamualaikum mama

nak pinjam basikal mama bole tak? hahaha

Kakzakie said...

Sebelum cuti sekolah angan-angan nak belajar naik basikal dgn anak-anak tapi tak sedar masa bila entah hubby dah hantar semua basikal balik kg. Tinggal satu di rumah adik yg main.

Jeles tengok org naik basikal.

Ros said...

Salam ziarah....