Tuesday, February 28, 2012

BERBASIKAL

 6 Rabiul Akhir 1433
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani.
Firman Allah yang maksudnya "  Dialah (Allah ) yang menjadikan untuk kamu segala yang ada  di bumi, kemudian ia menuju dengan kehendaknya ke arah (bahan-bahan) langit, lalu dijadikannya tujuh langit dengan sempurna dan Ia Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu"
(Ayat 29 surah Al Baqarah)
Cuti sekolah hampir tiba. Jom! kawan-kawan datang ke Lembah Klang. Kami mempersilakan singgah ke rumah kami di Sri Kembangan. Boleh menginap di sini juga.
Hehe kami boleh bawa bersiar-siar berbasikal di taman-taman Putrajaya.( Insya Allah)

Mari kita jalinkan ukwah.  Cikgu Haslinda...he he saya teringin nak bersam-sama cikgu berbasikal di Putrajaya.  Nak tenguk  basikal mahal cikgu!
Kami harap  dapat bersilaturrahim bersama adik, anak buah , saudara mara dan kawan-kawan.

Hubungi kami.
-
Sebarkan salam dan semarakkan amal.


7 comments:

Anis Najwa said...

wah bestnye kalau dapat berbasikal lagi kat taman botani :)

azieazah said...

Dah lama saya sendiri tidak berbasikal. Agaknya kena warm up dulu, jika tidak, mau kebas paha nanti.. hehehehe

Hjh Noralenna Abbas said...

Nantilah saya beli basikal lipat dulu. Cantiknya basikal-basikal!

afeezz said...

assalamualaikum mama ju : hehehe macam wat homestay plak...

mama ju, said...

Salam,
Terimakasih semua.
Jom2x, homestay free!

Kakzakie said...

Salam mama ju,

Kakak tak pandai naik basikal. Dulu pernah juga naik tapi lepas tingkatan 6 dah tak pernah naik lagi. Kakak rasa baru 3 tahun lepas perasan tak pandai naik bila hubby beli basikal baru buat anak ingatkan nak riadah naik basikal tapi dah tak pandai tak tahulah kenapa...

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Puan..

Saya pun sama mcm Azie.. Dah lama tak berbasikal, sejak basikal kedua kami anak beranak kena curi... Hehe