Wednesday, January 4, 2012

BERBASIKAL LAGI....

10 Safar 1433/ 4 hb Januari 2012
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Syukur. Terimakasih kepada suami yang membelikan basikal  lipat ini.
Ia memang sesuai sangat untuk saya. Ringan, selesa dan senang nak naik bukit.
Bagi 2012 kami memulakan berbasikal pada 3/1 .
Seronok berbasikal di celah-celah  ala-ala hutan kecil/tasik ...terlihat bangunan  IOI resort dan istana hinggap.
Wah jauh ni...


Ada waterfall...




Satu kepala...

Emak menunggu dengan setia.

Menuruni bukit. Di atas ada bunga-bunga cantik.
Baru separuh jalan dah buka bekalan!

Bawa sandwich je..
-

Jam 12.15 -2.00 malam kami dikunjungi tetamu.
Saya hanya menghidangkan kopi radix dan cheese kek yang saya buat.
Selepas menyiapkan bilik tidur,saya membiarkan suami berbual-bual dengannya.
Bangun pagi...saya fikir tetamu bermalam di sini.
Oh telahan saya salah, dia tidur di hotel rupanya.
Hehe tetamu tu adik ipar...

-
Sebarkan salam dan semarakkan amal.

2 comments:

afeezz said...

assalamualaikum mama : teringin gak nak wat aktiviti berbasikal ni, tp takde basikal la plak

kanor tmj said...

assalam Ju

kat mana berbasikal tu, siap ada water fall