Thursday, October 20, 2011

EMAK DAN TUTI FRUTTI

Emak dan tuti (macam tak berapa suka  je.....)
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Daripada Ibn Abbas ra meriwayatkan bahawa sesungguhnya Rasullullah saw bersabda yang maksudnya "Jika semua orang dipenuhi akan tuntutannya, nescaya akan ada orang yang menuntut harta benda dan darah suatu kaum. Akan tetapi hendaklah ada bukti bagi orang yang menuduh dan ada sumpah bagi yang mengingkari"
(Riwayat Al Baihaqi, Hassan dan Muslim)
Ini kedai Tuti Frutti.  Kedai ini didaftarkan sebagai kedai youghat.
Walaupun agak mahal tapi ia digilai remaja. Jom ikut  sama....
Kedai ini kabarnya dipunyai oleh NAZA (saya tak  semak kat internet)
Farah sedang memilih perasa...
Bersih, kemas dan cantik.
Topping ....
Ini pilihan Farah. Tabur coklat halus. 100 gram RM 5.30 .Ini RM 11.90

Emak suka tak rasa tuti Frutti ni....?
Ini untuk emak RM 14.60.
(Emak makan sikit je....kami yang kebas.....)

Assalammualaikum.
Sebarkan salam dan semarakkan amal.





6 comments:

atuk said...

Assalamualaikum mama Ju

kesian emak mama tu...
nak habiskan rasa malu kat anak cucu...he he gurau ajer...

Wassalama

che mid said...

Betul Tutti Fruiti adalah salah satu syarikat Naza..

hakak CNN said...

dah banyak bacer pasal tutti fruiti neh tapi boleh kesampaian lagik sampai kesana...Insyaalah ader rezki sampailah nanti...

nampak sedap..:)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sedapnyaaa... dah terliur dah saya ni Mama Ju.

Anonymous said...

kat Seri Alam ni pun dah ada... my favourate..... biasanya bajet RM14-15 per cup....sesekali ok... tp dh makan nnti nk lg.... Mase kt Pakistan, everyday makan...murah!!!.....kim slm Mak! insya allah Jumaat ni naik Nilai/KL.... razi johari

rosli said...

Mamaju,

Wah sedap tu