Monday, January 3, 2011

SUBHANALLAH, CANTIKNYA I- CITY,SHAH ALAM


DENGAN NAMA ALLAH YAN MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.
I-City bertempat di Shah Alam.
Subhanallah, cantiknya...penuh dengan lampu-lampu.
Siapa kat balik lembu tu....



Di sini macam dalam alam fantasi.


Jom singgah...Bayaran masuk RM 10. Di buka hingga 4 pagi.
I City merupakan bandar cahaya waktu malam. banyak kedai,pejabat di situ. Saya mencari kedai makan melayu yang pernah tersiar di akhbar. Lupa pulak nama kedai tu...beliau memperolehi RM 60,000 sebulan! Restoran AL Rashwa pun membuka cawangan di sini(belum beroperasi kot...tutup je)

8 comments:

mohdandmeriam said...

salam Ju..wow beruntungnya orang Selangor dapat pergi n tenguk I city..sungguh cantik..
kalau bawa budak2 tentu seronok..macam berada dialam fantasi..

afeezz said...

salam mama : sy pernah smpi sekali, mmg cantik... tp penat lah nak jalan keliling....

mama ju, said...

Aslkm Kak Yam dan Afeez

Terimakasih.
Org tua pun tumpang seronok apatah lagi budak2. Pakai kasut yg sesuai nak ke sini.
Memang kena jalan jauh pun...

jari | jemari said...

yeay! mama berjaya jugak cari!

Kakzakie said...

Salam mama ju,

Cantiknye!!

Kalau ada peluang hendak juga menikmati simbahan lampu-lampu tu.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum mama..sy pernah smpai dua kali..mmg cantik..jemnya pun cantik hehehhe

Lady 'Aiynz said...

slm auntie ju, mmg cntik.. sye pun dh smpai ke sane bru2 ni..

Abdul Munir Sanusi said...

Hai Mama Ju! Saya datang sini. Cantik I-City. Saya rindu dekat sana.