Sunday, December 12, 2010

TERIMAKASIH SEMUA




Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang.
Firman Allah surah Ghaafir ; 19 maksudnya..'Allah mengetahui pengkhianatan pandangan mata seseorang, serta mengetahui akan apa yang tersembunyi di dalam hati.'

Cuti sekolah saya menemui ramai saudara mara. Saya ke Universiti Sains Islam di Nilai untuk mengambil anak saudara yang mengaji di sana.Yang baju jingga tulah Zura... hehe tiga tu anak saya...macammana diaorang boleh sengeh sama!

Ini anak saudara jugak...Fahmi. Dia pakar lanskap(arkitek)
Kalau saudara mara dari Kelantan datang selalunya dia akan turut datang ke rumah meraikan sama tamu...
Baik orangnya, belum berpunya...Ni saya tengah tunggu bila dia nak makan nasi minyak....

Dua-dua ni adik saya. Yang baju biru tu adik kedua saya Mohd Jamiludin. Tup-tup kali ni dia turun ke sini sempena MAHA. Maaflah saya selalu 'paksa ' dia datang ke sini....

Ini Amin, adik bungsu saya. Dia tinggal di Nilai. Terimakasih kerana kerap berziarah ke sini. Saya tak sangka pulak dia pandai mengurut !(Masa ni dia baru mengurut emak....)hehe tiga orang menunggu...




Ini Nadiah Ismail.Cuti ni dua kali dia datang...hajatnya ingin menemui Dato Harun Din tak kesampaian kerana Dato ke Beijing. Dato biasanya 'bertugas' di Darul Syifa pada hari Selasa.
Ini sepupu suami Ustaz Zawawi. Kalau ke sini biasanya saya akan menemani mereka ke SOGO!


6 comments:

Anonymous said...

salam mama sayang

keluarga bahagia.. semoga hingga akhirnya

miss u

mamawana said...

Wah , best dpt gather gather family selalu kan...

Kakzakie said...

Salam mama ju,

Yang kakak suka sekali adik dok mengurut tu. Mesti kedatangannya sentias ditunggu. Boleh urut selalu. Emak mesti lega lepas tu.....

sahromnasrudin said...

as salam mama,

sy doakan semoga dia dapat ketemu dengan Tuan Guru Dato' Dr Haron Din

haji muda said...

Salam Mama,
Moga ceria selalu

Che Mid said...

Itu tandanya mama adalah seorang yang penyayang dan sentiasa disayangi. You will get back what you give rite! Mid harap pun macam tu jugak sejak duduk Sg Petani. Sentiasa mengharap kehadiran sanak saudara.