Saturday, December 4, 2010

SANTAI DI STUDIO PELUKIS HAMIR SOIB

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih.
Saya berkesempatan ziarah ke studia sepupu di Kuang, Selangor.
Ini kawasan studio Hamir. Nyamannya....
Itu dia Hamir, adik ipar, mak dan saya.
Bergambar ramai. Kami diberitahu hasil kerja beliau yang termahal bernilai RM xxx,xxx.
Di mana-mana ada hasil kerja beliau.
Fatimah Ulfah dan Farah Nabihah.
'Art' di tandas terbuka.
Mendengar luahan rasa Hamir....

Ada mata air mengalir di studio ini....
Amirah Madihah dan Adila Farha.

Fatimah Ulfah bergaya di luar studio.
Khusyuk mendengar penerangan Hamir.....
Alif Farhan di sudut yang menenangkan....
Kami puas hati dengan segala penjelasan Hamir pasal 'Art'.
Tu Hamir sedang bercerita tentang karyanya yang bertajuk 'Memeluk awan'

Terima kasih Hamir.Insya-Allah kami akan ziarah lagi.

7 comments:

Madihah Adnan said...

waaaaah, best pulak tengok. nak pergi lagi lahh :DD

sonata anak kancil said...

karya yang sangat hebat ! tahniah...

sahromnasrudin said...

syabas!!! mmg berseni orgnya

Kakzakie said...

Salam mama ju,

Keindahan terasa dan dapat dirasai dari paparan gambar-gambar. Wajah seornag seni pun terpancar di wajahnya.

afeezz said...

salam mama : bg org yg tak seni macam sy ni, ade dua perkara jer klu memandang hasil seni ni, cantik dan tak cantik... hanya yg seni jer lebih memahami seni...

Che Mid said...

Salam, boleh bagi alamat penuh tak?. Tk

nadz said...

Assallamualaikum mamaju,

kalau saya dapat ke sana seronoknya...saya minat sgt bidang ni walau usia dah meningkat.. Koleksi hasil ciptaan sendiri dipamerkan indah sekali...