Friday, December 3, 2010

ADIKKU HONEYMOON DI PADANG PASIR!(18-22/11/10)

Adik saya Mohd Amin dan isteri baru-baru ni ke Dubai...hehe tempat macam ni jugak yang dipilih!
Tak pegi tempat main ski ke? Di sana ada tempat main ski buatan terbesar.
Motor dia warna pink....
Nampak sikit Burj tu.....

4 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju

mama bila pulak nak pergi...
saya nak itut...he he

Wassalam

sahromnasrudin said...

as salam...apa buah tangan yang dibawa???

manzlie said...

salam dari Makkah


bestnyer...


wasalm

Kakzakie said...

Salam mama ju,

Dah nama pun honeymoon walau kemana pun memang seronok. Apa lagi ke Dubai memang lah syoknyeeerrr....

p/s: tak pernah sampai sana lagi.