Saturday, June 26, 2010

BYE BYE IMRAN PARIS....

Hari Rabu saya dan suami turut sama ke KLIA menghantar Imran Paris dan Ayu ke Jeddah.  Mereka bertugas di sana. Imran orang Perancis. Selamat berangkat..
Mereka pulang bersama-sama anak mereka Dara Isabel dan Shophie.
Saya bersama ibu dan bapa Ayu.  Tuan Jonid adalah Pak saudara sepupu saya.
Gambar Dara Isabel bulan Februari lalu, waktu tu dia baru tiba dari Jeddah. Empat bulan dia di Malaysia....tentu perbendaharaan kata melayu dia bertambah!
{Gambar drpd  hp..tak jelas...)

7 comments:

Ayah Zain said...

salam mamaJu

ingat imran paris si dato tuk. Takajuit baghok den. Ingat si dato imran balik emsai lagi.

apa2pun selamat berangkat kat Imran Paris si orang perancis tu


sdih perancis tak dapat ke pusingan 2

Ummi Humaira said...

salam kak Ju..

ummi pun macam AZ gak , terkejut lg sekali , ingat IP balik lg ke sini , ghupanya Imram Paris sedara kak Ju .

mudah2an mereka selamat sampai ke Jeddah

kak su said...

Salam mama ju

Wah! Jauh mereka merantau cari rezeki ya...

Semuga dirahmati Allah di mana jua mereka berada...

Mama ju sihat???

Cuba call tak dapat...saja nak tanya khabar lama tak ke udara... hee...hee..

(ini menaip guna lapriba...terkial2 tak leh jadi juara .nii)

Wslm

manzlie said...

salam from Makkah


laa ingat tadi Dato Imran parisss..heheheh


waslam

CM said...

salam

kebetulan nama dia sama..

Atikah said...

Salam Mama Ju,

Saya pun sama... ingatkan Abang Im... ropenya Imran Paris lain... hehehe

Apa khabar mama?

ainhany said...

salam mamaju

kabar? anugerah kreative buat mama.TAHINIAH
kejutan mama kali ni mgg tiptop....bca tajuk pun dah suspand..bagus2...nie yag dikatakan sensasi...

semuga IP(dato) di sana dan di sini selamat dan selamat di mana jua