Thursday, May 27, 2010

SELAMAT HARI ULANG TAHUN PERKAHWINAN CM/CIKGU MASURIYA


SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINANA BUAT CIKGU MASURIYA SAMSUDIN
DAN PASANGANNYA.(Maaf mama tak tahu nama...!)

Bertuah dikurniakan dua cahayamata yang comel, Marwan dan Irdina.

Moga bahagia berkekalan hingga akhir hayat.
Moga dilimpahi rahmat Allah.
Moga dapat berkhidmat dengan penuh jiwa.
Moga bahagia dunia akhirat.
AMIN.

Saya mengenali Cikgu Mas sekitar akhir December 2009 melalui PDKM.
Saya selalu membaca komen-komen beliau di situ. Saya tertarik dengan
gaya penulisannya...
Bermula dari situ saya terus berhubung dan berjumpa dengan beliau pada Januari
2010 di rumah saya.
Selesa bersama dengannya. Orangnya peramah dan manis tutur kata.

Selamat segalanya.
CM

16 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju

saya nak tumpang ucapkan selamat hari ulang tahun perkawinan untuk pasangan CM

saya aminkan juga doa mama ju juga

Wassalam

Rozali said...

salam mama ju

amboiiiiiiiiiiiiii
senyum meleret CM kita jadi pengantin
mak andam nya misti ada pakai...
kalau tidak (ehhh malu)
he he he
bergurau aje CM

mana mama ju dapat gambar tu

Wassalam

YB said...

salam mama ju

kalau kawan kita bahgia kita juga turut bahgia. Saya turut mengucapkan selamat ulang tahun utk mereka.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam mama ju,

memula kak nab nak ucapkan syabas pada mama ju...rajin buat entri sebegini bila ada rakan2 pdkm menyambut hari2 istimewa..semoga usaha mama ju diberkatiNYA.

kepada Mas...Happy Anniversary.

shami2 said...

Salam..mama...

Tahniah CM..semoga bahagia keakhir hayat...dan dikurniakan ramai anak2..lagi hehehhe

Psssst ini kalau bang samad nampak mau guling2..nih..nyanyi lagu..ayat2 cinta dia..hehhe

manzlie said...

salam from Makkah


salam ulangtahun perkahwinan untuk cikgu mas , moga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat..insyalah

wsalm

CM said...

salam

adoiiiii mama ju ooi...nanti samad nampakkk habis lah pecah rahsia cm...dia tau arr cm dah berpunyerrr,huhuhuhu sob,sob...

terperanjatt biawak cm tengok gambar senyum melerett,,gatai nak kawin tu....alahhhhh,penat cm semunyiii wajah satu malaya n campur persada dunia dah nampak cm tuu...aduhaii kak ju niii...

ijoismart said...

Salam CM
Selamat hari ulang tahun. Nostalgia lama kembali

Ku Din said...

Selamat Ulang tahun Perkahwinan juga daripada saya dan keluarga. Semoga panjang jodoh dan diberkati Allah SWT.

Azima said...

Salam Mamaju,

Syukur krn mengenali Mama..seorang yg sgt prihatin..Moga dapat bersua nanti di alam realiti..InsyaAllah.

Selamat ulangtahun perkahwinan buat Kak Mas..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..

ainhany said...

salam mama,

ohh betapa mama cukup2 teliti dan meneliti setiap hari yg dilalui ...

ain amik kesempatan dan ruang ini utk ucapkan smuga berbahgia CM dan fmily...=====hape anivasari++++
muga2 dirgahayu ilahi diperolehi
amin

mama ju, said...

Aslkm

Terimakasih semua kawan-kawan mama, moga kita doakan CM bahagia dunia akhirat.

CM janganlah marah...gambar tukan lawa..tutup aurat..tak pelah kawan2 kita je yg tenguk....tak marah ye...bye

Ummi Humaira said...

salam kak Ju...

ummi tak mau ketinggalan nooo , nk ucap juga selamat berbahagia hingga ke akhir hayat buat CM tersayang....

boxhousestudio said...

salam mama ju

apa khabar ?..ni ha CM..lawanya..suka tengok pipi dia serta senyuman nya itu...Alhamdulillah

ucapan selamat berbahagia di hari ulang tahun mu ya...semoga ALLAH merahmati umurnya..di beri kesihatan yang cemerlang...amin

rezeki said...

salam

heppi anivesari buat cm

moga kebahagian milik kalian berdua hingga ke akhir hayat

Rahmat Ilahi said...

Salam Mama Ju,

Nak ucapkan Selamat Ulangtahun Perkahwinan buat Cikgu Massuria dengan suaminya En. Samad.. semoga berbagia dan kekal selamanya

Gambo CM kahwin tu macam Aisyah penyanyi la...