Wednesday, February 17, 2010

SONATA KOREA DAN BEIJING CHINA

Lawatan rasmi ke Korea tapi sempat buat Kimchi!

Pakaian rasmi Korea.

Kedutaan Korea.





Lawatan tak rasmi ke Beijing, China.

11 comments:

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam Mamaju,

Wow! Mama dah ganti langsir rumah ye! Cantik, Tapi tak lari dr kaler coklat. Mamaju ni mesti peminat tegar kaler coklat kayu ye! Nanti Wan bagi hadiah besday mama kayu balak nak?

sonata anak kancil said...

ingatkan Sonata14 tadi....rupa2nya saya tak sampai lagi ke sana....InsyaAllah bulan 6 ni nak ke Beijing....kot2 boleh jumpa sonata kat sana...

ummi humaira said...

salam kak Ju..

gambar yg bawah sekali tu membawa seribu kenangan bg ummi pd thn 2007.

apatidaknya ,ummi ditinggalkan paras bawah tu , kemudian cik abg naik kt atas sampai lupa nk turun2 , berjam2 ummi tunggu di situ , sampai nangis sorang2 , kwn2 lain dah tunggu dlm bas ..

Atikah said...

Salam Mama Ju,

Wah mama ju pun dah tukar cat baru ya... cantikkkk...

azlina said...

ASSALAMUALAIKUM MAMA JU...
SERONOK TGK TEMPAT2 ORG KAT BLOG MAMA NI RAJN JALAN2 JAUH PERJALANAN TU...ALHAMDULILLAH REZIKI BUAT MAM JU SEKELUARGA..INA DAPAT JAMU MATA KAT SINI PUN ALHAMDULILLAH..

pak long said...

salam buat tuan umah..
amboi cantik latar blog...

مسافر_اسلام said...

Salam ziarah, semogaterus menulis dengan pelbagai cerita yang menarik. Syukran ziarah FS. Puisi nukilan hati. Perit hidup dalam Musafir.

Jumpa lagi, insyallah...
Salam

razi said...

Salam.....

Nice pic's and story.....

Ayah Zain said...

Salam,

cantiknya rumah mama ju. jeles meles la (tiru UH ni). hahhah

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam mama ju,

Tak nampak mama ju dalam gambar!

ainhany said...

salam mama ju

sihat ke?? celebrate CNY ke???
hmmm....jauh perjlanan upernye..cuti2 sakan ..

dok teropong jugak...tapi tak nampak mama pun ...hmmm mungkinkah mama nie jadi penembak tepat je..maklumlaaa banyak yg nak di rakamkan..baguis2 teruskan kreativiti sbb ain tahu mama ni kreatif dan ade tag tersendiri...

semuga terus sihat utk berkongsi crita