Saturday, February 13, 2010

BERMULANYA CUTI TAHUN BAHARU CINA......SABTU 13 FEB 2010


Cuti bermula....bawa Farah Nabihah dan Fatimah ulfah ke SOGO cuci-cuci mata...

Naik LRT di Bukit Jalil.
Makan time!


SOGO yang meriah.

Bawak dua anak dara ni memang lama la shopping!
Jam 10 malam ke MAEPS,Mardi,Serdang. Beli satu dua barang...Ni gerai barang-barang lama. Banyak koleksi bunga kangkung....


Ada permainan Go-kart di sini.Rm 20 untuk 10 minit permainan.


6 comments:

ummi humaira said...

salam kak Ju..

seronok kan,anak2 dah besar boleh buat kawan ,leh jalan2 n shoping sama2 .

dah lama ummi tak ke SOGO .

sonata anak kancil said...

hari ni nak gi kenduri kawen kat dewan....pas tu jika member tu ade kat rumahnya...nak gi raya pulak! he3x....selamat bercuti

CM said...

salam mamaju

seronok yer bila anak-anak dah boleh jadi kawan..

My Life said...

salam

mamaju
mcmana azie boleh hubungi mama

Matahariku said...

Best juga gi Sogo...janji dgn kwn2 nak pergi Khamis nanti....nak pergi shopping kat gulatis. Saya tak pernah pun pergi MAEPS Mardi tu...ada apa kat situ?

sofia said...

assalamualaikum auntie...

shopping ngan farah mmg penat....dia tak penat2...huhu....
nie mesti ikut jejak langkah auntie nie...hihi