Sunday, January 10, 2010

PERTEMUAN TUAN HAJI AZLIE DAN RAKAN-RAKAN PDKM 10.01.10

Satu majlis pertemuan antara Tuan Haji Azlie dan rakan-rakan PDKM telah diadakan di Masjid Muaz bin Jabal,Setiawangsa,Kuala Lumpur pada hari Ahad 10.01.10.

Ramai kawan-kawan yang datang,ada dari Ipoh,Kedah Johor Baru,Kemaman,Melaka dan sekitar KL. Tengok tu masing-masing tersenyum lebar.....

Wah bukan main seronok CL dan jejaka-jejaka tu.

Kenal ke siapa ni.....

Mama bersama Wan Rushaini.

Ayahanda dan Datin Asnija

Nabil

Mama tak sempat kenalkan diri kepada Ayah Zin....
Dua jejaka pilihan....

Kejutan dari AJK diketuai oleh Presiden GPK,cikgu Mas.
Kek istimewa tu dibuat oleh Wan Rushaini Food Industries.

Tu kek khas untuk Cik Li...Lain dari yang lain.

Ini hadiah istimewa dari Ayahanda..

Persembahan Qasidah yang mengasyikkan...

Sebahagian rakan PDKM.

Mama akan sambung lagi....bye

9 comments:

Che' Pit said...

salam mama ju..

ngeh ngeh ngeh.. 1st pengomen..
Ampun mama, CP terlupa AZ ada minta sampaikan kerepek kat mama.. tapi tadi dah nak balik baru terperasan.. CP dah kirim kat CL, minta dia sampaikan sbb dia kata nak balik umah akak dia dulu jap sebelum balik rumah kami, huhu..

Ampun beribu ampun..

ummi humaira said...

salam mama Ju...
amboi CP , tak kan nk jadi raja pecut kt blog mama ju plak kot ...
ingat smpt akak jd ratu trek nya..
lajunya mama Ju buat liputan . ummi br tengok dlm pc je gambar2 tu . lps ni br nk wat N3 .
semoga pertemuan ini akan berulang lg dthn hdpn dan semakin gemilang hendaknya.

CASA QASEH said...

seronok nyer tengok pertemuan realiti nie, sayang x dapat nak turut serta sebab percutian keluarga, cuti2 1 malaysia.

safiudin dot com said...

salam,

wah, cepatnya siap... post ini.

nampak istimewa kali ini... semua penggodam PDKM bertemu dari alam maya ke alam realiti...

alhamdulillah... syukur alhamdulillah....

Allahuakbar...

SiNoMoSa said...

Salam Mama Ju,

Wah2x agresif mama..cepat betul dah siap entry, sy plak baru sampai umah hehe (dok meeting dgn hanis, k.noor & k.mas dulu)

Mama, si CP lupa nak bg buah tangan AZ tue dia dok konpius laa tue ngeh3x nak bg mama ju ke nak bagi mama juwie ekeke..(mama juwie last minit dtg tadi)

hajah zainab bt abdullah said...

salam mama ju,

ni entri pertama kak nab baca mengenai gathering pdkm...kiranya mama ju orang pertamalah buat posting! syabas! nanti minta hadiah dari CL...heh3.

Imran Paris said...

Mama...HEBAT...cepatnya update blog. Mmm, seronok tgk gambar2 yg dirakamkan esp gambar Mama dgn Wan Rusyaini...pengusaha muslimah yg gigih.

S said...

salam mama ju,

seronok dpt jumpa mama ju marin.
nanti jumpa lagi nak sembang panjang2.
kak s tak puas sembang ngn mama ju.

mamawana said...

Best nyer dapat gathering meriah cenggini. Saya missed aktiviti nih. Insyaallah lain kali. How wonderful...so sweet.......