Thursday, December 27, 2012

14 SAFAR - BUNGA MAWAR UNTUK AFEEZ!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Cantikkan Mawar?
Masih di tempat yang sama. Di bawah tu kelihatan deretan pokok strawberi.
Mawar hanya pokok sampingan di sini.
Tapi bunganya besar-besar!
Semua Mawar ni mama tujukan untuk Afeez!
http://imwritingformyself.blogspot.com/
Mama tau Afeez sukakan Mawar!

Add caption








Lawaklah gambar ni.....
Masih dengan strawberi...

Alhamdulillah.

10 comments:

Daddy Ziyyad said...

Masa saya lawat kebun bunga tulip bulan 9 hari tu, mmg wife saya 'menggila' tak mau keluar..ekekekekeke..sebab dia suka tulip! Bunga mawar pun dia suka juga..

My Life said...

untuk abg afeez je ke mama?? untuk azie???

atuk said...

Assalamualaikum Mama

wa.....untung Afeezz
mama beri bunga...

afeezz said...

assalamualaikum mama

saya baru nak berjinak2 tanam pokok bunga mawar. insyaAllah, klu dah terer nnt byk lah pokok bunga sy. heheheh...

afeezz said...

terima kasih wat entry untuk saya

Hjh Noralenna Abbas said...

Saya pun suka mawar. Tapi mawar kampung. Kini tak bunga. Agaknya April berbunga maklumlah, musim spring! Hee, hee.

Hjh Noralenna Abbas said...

Saya pun suka mawar. Tapi mawar kampung. Kini tak bunga. Agaknya April berbunga maklumlah, musim spring! Hee, hee.

Dr Singa said...

nak jugakkkkkkkkkkkkkk..
:)

TUN TIJAH said...

mawar tanda kasih seikhlas hati...luv it

makcikkantin said...

Makcik pun nak jugaaaa.....stoberi skali lah :))