Tuesday, August 2, 2011

GUA

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.

Hadis riwayat Bukhari dan Muslim
"Siapa memdirikan solat Isyak dengan berjemaah, maka pahalanya seperti solat sunat setengah malam, dan siapa solat Isyak dan Subuh berjemaah, maka pahalanya sama seperti solat sunat sepanjang malam"

Itu gambar gua. Gua Kelam di Perlis. Sebenarnya ini lawatan sekolah Amirah ke Utara Semenjung.
Teringin jugak saya nak ke sini....
Selain dari  Gua Kelam, mereka juga melawat  SMA  dan  SM Sultan  Bahiyah.
shopping  di Padang Besar, Perlis dan Pekan Rabu, Kedah.
Mereka ke sana dengan EMPAT BAS glamour! Wah tentu selesa  dan seronok bagi perjalanan jauh macam ni.

Moga perjalanan ini menambahkan pengetahuan mereka tentang kehidupan.

Wassalam.

Sebarkan salam dan semarakkan amal.
Jadilah pencinta amal.

5 comments:

Ayah Zain said...

az nak sampai ke gua kelam tahun lepas, namun tak kesampaian. ada hal apa entah masa tu,mamaju

afeezz said...

assalamualaikum mama : saya pernah sampai gua kelam ni masa belajar kat perlis beberapa tahun yg lalu.

Che Mid said...

Salam Ramadhan,

Selamat beribadah di bulan mulia ini.

azlina said...

salam ramadan mama ju...

dah byk kali teringin hendak ke gua kelam tapi mengenagkan aleya msh kecil tu yg tundakan dulu.

Rozali said...

Assalamualaikum Mama Ju

dah pernah samapai...cantik gua nya

SELAMAT BERPUASA

Wassalam