Saturday, January 8, 2011

SINGGAHSANA UNTUK CL

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG.

ALhamdulillah dengan izin Allah, kami geng PDKM dapat berkumpul di Hotel Singgahsana, Petaling Jaya. Kami meraikan HARI LAHIR CL (Tuan Hj Azli Mekah). Terimakasih kepada urusetia Puan Mas dan Puan Norsiddah kerana menjemput kami.
Tenguk tu bukan main suka..dapat jumpa geng blogger...

Puteri Elaira, Taj, Ayah Zain dan isteri, CL dan kakak , Cikgu Mas, Kak Zainab dan Kak Shidah.

Baju putih...Hilmy iskandar..
Baju coklat...Atiqah.
Baju Oren..Datin Azlina.

Bergambar ramai bersama kakak dan adik CL( duduk).
Kak Zainab bersama suami.

Hari ini juga hari lahir abang ipar CL(baju pink)

Antara dessert yang terhidang...

Safiuddin Advis(baju peach)

Puan Noor( Kak Ngah), Azrin, Ayah Zain, Abamg ipar CL, Saifuddin, Datin Lina dan Ummi Humaira.

Saya tertunggu-tunggu kedatangan Cik Puan Zuraida....Ya Allah rupanya dialah Kak Tun...
Susah nak ambil gambar dia....( baju biru)
Gambar atas..Tun bersama Taj.

Berbaju belang merah Nazir
Baju biru tua Hj Rosli
Yang dua bawah tu Simonosa ( eh rasa macam salah ni...) dan Che Pit.

Baju biru , Hanis.

Hadiah dari Datuk Bandar Mekah...Haji Arshad. Kek buatan Zuraida. Datuk, baca betul-betul tulisan tu....

Terimakasih kerana hadiah daripada CL, HA dan Kak Zainab, juga kad jemputan kawin daripada Ayah Zain.

Saya dan CL.

Moga kita akan jumpa lagi. Insyallah pada 29 hb ni di Air Molek Melaka. sempena majlis perkahwinan anak Ayah Zain.(Tudung pink pekat Lin/ Star)

Alamak gambar Datin Sophie tak adalah....kat atas tu tak nampak pulak...hehe kita tunggu N3 kawan-kawan yang lain....


ASSALAMUALAIKUM.

Sebarkan salam!

17 comments:

rosli said...

Salam mamaju,

Best semua gambar tu

rosli said...

Slam mamaju,

Tgklah FB byk gambar saya dah upload

azieazah said...

Dulu pernah ada orang tak percaya blogger adalah juga kalangan veteran, sekarang terbukti, ramai para blogger bukan golongan remaja saja.

Seronoknya dapat gathering macam tu.

NGINAP SRENGENGE said...

salam mamaju,

thank you.
tengok gambar macam ada di sana juga.
tahniah kerana berjaya.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam ju,

cepatnya ju dah buat entri...seronok dapat jumpa ju tadi!!

sonata anak kancil said...

kalau Sonata ada...lagi best kan! he3x...insyaAllah jumpa di rumah Hj AZ...dah dekat dengan rumah saya tu dan dah pasti lalu depan rumah saya...honk2 lah nanti yer...takpun kita konvoi nak?

support@safiudin.com said...

salam,

semua hebat.

terima kasih kepada CM dan Kak Shidah.

dan semua warga PDKM.

mamawana said...

Seronoknyer gather gather...makan makan..

SiNoMoSa said...

Salam Mama..

Memang best..
Akhirnya berjumpa jua dgn Mama Nab..alhamdulillah

Pembetulan: bukan simonosa tapi sinomosa hehe

Kehidupan Makkah said...

Salam....Alhamdulillah semua dapat berjumpa kecuali saya hanya berwakil pada Tun...Terima kasih semua Insyaallah satu hari kita jumpa semua.

Ummi Humaira said...

salam mama Ju...

seronok nya kenangan semalam dpt jumpa sahabat2 PDKM ....lain kali kita wat camtu lagi ek...ajak ramai2 lg..

ummi ciplak foto2 tu yer ... maklum ler penembak berani mati tak ikut ...

ummu said...

assalamualaikum mama Ju
terima kasih mama
sudi berkongsi gathering PDKM tu.
wah comel rupanya Taj ni.
berspek mata lagi.

Ayah Zain said...

salam,

Taj tak pakai cermin mata la Ummu.
az pun nak copy gambar sebab x banyak yang dapat az tembak

boxhousestudio said...

salam mamaju

salam ukhuwah yang berkekalan...

saya nak kongsi gambar terkini tu boleh kah?

sahromnasrudin said...

assalamualaikum mama..semoga ukhwah yang sedia terjalin kan semakin kukuh lagi

ainhany said...

Salam mamaju,

Alhamdulillah,ceria mama yer..senyum dan tenang sekali. Paling best mmprkenalkan wajah2 otai PKDM..:)

Semuga ukuwah berkekalan dan CL selamat dan panjang umur utk meneruskan tugasnya. InsyaALLAH.

مسافر_اسلام said...

Assalammualikom wtb mama, khaifahaluki? Allhamdullah....
Seronok MI lihat geng2 PDKM ukhwah yang akrab. Semoga ia berkekalan sepanjang hayat.
MI suka tgk gambar2 di blog mama. Cantik....

Emmmm..InsyaAllah kita akan berjumpa lagi di masa yang akan datang,InsyaAllah.