Thursday, December 30, 2010

PENJAGA GOL NEGARA....


Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha Penyayang.
Diriwayatkan oleh Bukhari dan Muslim dari Abu Hurairah, nabi bersabda"Sesungguhnya Allah mempunyai 99 nama, yakni seratus kurang satu. Tiadalah seorang menghafalnya melainkan ia masuk syurga. Dialah ganjil suka kepda yang ganjil"

Tetiba je saya menulis pasal penjaga gol negara! Hehe jarang sekali tengok bola...dua perlawanan akhir tu gila-gila pulak orang tengok, saya pun tumpang semangkuk.
Itu gambar Kharul Fahmi Che Mat.
Khairul Fahmi di hadapan Kabaah.
Moga beliau bahagia dunia akhirat.

http://jejariruncing.blogspot.com
Terimakasih pada Elia...

6 comments:

sahromnasrudin said...

beliau hebat..kagum dengan anugerah sepasang tangan yang Allah SWT beri padanya...beliau gunakan ia dengan cara yang betul...

atuk said...

Assalamualaikum Mama Ju

doa saya moga meraka main akan dtg menutup aurat

Wassalam

afeezz said...

salam mama : semoga sukan bola sepak negara akan terus maju diperingkat antarabangsa...

CekWa said...

saya pun suka tengok bola, walaupun sebelum ni tak pernah tengok

nadz said...

Assallamualaikum mama ju,

Mama nadz ni sebenarnya tak ambil port hal bola sepak..tapi bila nengok semangat anak-anak melonjak gembira..maka tumpanglah tengok..
inilah rupanya penjaga gol Malaysia ya..
Tahniah buat semua pemain dan pengurusan.
Kedah pula cuti hari Ahad ni..
Selamat menyambut tahun 2011!

Rohani M.U said...

Salam
Saya minat gak bola ni. Kalau orang dengar tak percaya.Tahniah untuk pemain Malaysia. Sebenarnya.......KITA MALAYSIA MEMANG HEBAT!