Tuesday, November 9, 2010

SDR IMRAN PARIS

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang.
Mama tujukan entri ini buat sdr Imran Abdullah. Rasanya dah seminggu beliau pulang bertugas di Paris.
Mama berhasrat nak bye-bye kat KLIA tempohari.. Sayang , mama lambat bagi pesanan.......
Moga beliau,isteri dan anak-anak sentiasa dalam kebahagian. Sentiasa ceria dan sabar dalam apa jua.
Gambar daripada Puan Zainab Abdullah yang mengunjungi beliau di Paris.
Pemandangamn Effeil Tower dari kediaman beliau.
Cantiknya tangga dia....

Di lain masa mama ingin temukan beliau dengan Ustaz Yazid di rumah mama. Ustaz yang beliau kenali semasa di Mekah. Hehe Ustaz tu geng kamilah....
Sdr Imran, isteri dan Pn Zainab .
Mudah-mudahan kita jumpa lagi....

9 comments:

SiNoMoSa said...

Salam Mama,

Ukhwah fillah..Mudah2an berjumpa semuanya lagi..Insya-Allah

Kakzakie said...

Salam Mama ju,

Berjumpa dan berpisah...

Moga berjumpa lagi.

Hajah Zainab bt Abdullah said...

salam Ju,

hehehe...ni rupanyer!!

Im & famili sangatlah baik...layan kami macam kenalan lama jer, pada hal itulah kali pertama kami berjumpa!!

afeezz said...

salam mama ju : next time kite semua ke Paris plak....

Imran Paris said...

Salam Mama Ju...terharulah dpt geng mcm Mama ni. M touch. Picture speaks a thousand words. Thanks for this special n3.

CekWa said...

salam ziarah di sini..

sahromnasrudin said...

salam ziarah..baju puteh tue afeezz kan..meriahnya dapat berkumpul cenggini..mama dgn afeezz saudara mara ke???

boxhousestudio said...

Salam Mama Ju...

seronoknya kalau dapat jumpa teman-teman kan...Imran dan kelurganya nya semua ni baik orangnya...walaupun jumpa sekali di Mekah....Alhamdulillah...yang pasti semuanya rakan-rakan PDKM ni bagus-bagus semuanya....suka sangat....saya rasa bertuah bila bersama u all semua...happy....

ainhany said...

salam mamaju

Salam eidul adha.
naper tak de n3 lagi....bz ke sekarang ni atau siaht kah mama di sana?