Sunday, October 10, 2010

Tahniah Dr Harlina dan Dato Sheikh Muzaffar

Satu majlis pernikahan antara Dato Muzafar dan Dr Harlina telah diadakan pada hari ini Ahad 10.10.10 di Masjid Sultan Mizan di Putrajaya.
Majlis dihadiri oleh ramai jemputan termasuk angkasawan luarnegara dan isteri.

Ibu pengantin lelaki.
Bapa dan abang pengantin lelaki.
Dr Harlina dan pengiring.

Hehe sambong lagi..... Yang tak boleh dilupa 6 orang terjatuh ke dalam kolam berhampiran tempat upacara. Seorang darinya Dato! Terharu!

8 comments:

Ayah Zain said...

salam mamaju

tabik spring lah kat mamaju.
saya nak ciplak gambar masuk n3 saya yer hehehh

mohdandmeriam said...

salam ju..wow bertuah ju salah seorang tetamu vipnya..
mesti meriah ya..

CM said...

salam,,

mmg dah ramai jatuh dlm kolam tu tauuu,,,kolam tu perlu berjaga2 lahh..

KAMATO said...

mamaju post la gambar datuk jatuh dlm kolam tu...

ainhany said...

Salam Mamaju,

Amboi mcm kenal pulak tetamu vip tu.
Tahniah mama antara tetamu angkasawan2 pulak tu.

SMuga bahagia Dr SMS dan Dr Harlina.Amin

Cikgu Lin said...

Bestnya mamaju...saya pergi kenduri kahwin juga hari tu tapi anak saudara yang kahwin di Klang...hehe...

azlina said...

salam mamaju...

seronoknya akk syukur..lucu baca ayat yg akhir sekali...
pengantin dan pengiring pakai hampir sedomdon..igtkan ada 2 pengantin

kakak said...

gambar last cantik ma!